Donderdag 26 september 2019 – The Event Lounge – Brussel

Trends en Kanaal Z stellen op donderdag 26 september 2019 de Belgian HR Awards voor tijdens een inspirerende gala‑avond in The Event Lounge te Brussel

Trends HR Manager of the Year 2019

Wie volgt Peter Michiels, Chief HR & Internal Communications Officer bij Elia, op als Trends HR Manager of the Year?

Trends en Kanaal Z willen met de HR Manager of the Year de man of vrouw lauweren die in zijn of haar bedrijf het voorbije jaar een uitmuntende rol heeft gespeeld op vlak van human resources en zo een inspiratie is voor elke HR-professional.

Selectieprocedure
Selectiecriteria

HR Pioneer Awards

Wie ontvangt na UZ Brussel en Marbles de HR Pioneer Awards?

Met de HR Pioneer Awards zetten we het belang van communicatie, creativiteit en creatie in de Human Ressources sector in de verf. Een jury samengesteld uit professionals in de HR Sector selecteren een aantal opmerkelijke campagnes van HR Pioneers.

HR Pioneer Award

Ontdek hier het reglement van de selectie en de aanbevelingen van de jury.

Stel u kandidaat en win een mediapakket ter waarde van 33.535 euro.

Stel u kandidaat voor de HR Pioneer Awards

en win een mediapakket van meer dan € 33.535!

(Klik hier om de inhoud te ontdekken)

  • Roularta Recruitment Solutions biedt een cheque van € 5.000 voor rekruteringsadvertenties in het katern Streekpersoneel in Deze Week en De Zondag.
  • Kanaal Z/Canal Z biedt een videocheque van € 15.150 (business branding 90 seconden – 1 x productie – 3 x uitzenden NL + FR van deze business branding).
  • De Facto Image Building biedt een pakket werkuren ter waarde van € 3.000. De winnaar kan dit bedrag “à la carte” opnemen (digital, social, creative, corporate, HR,…).
  • Trends biedt een jaarabonnement op Trends ter waarde van € 285 + 1/1 pagina quadri Trends + Trends-Tendances ter waarde van € 10.100 (op te nemen tot eind 2019).

De oproep kandidatuur is beëindigd. Het is niet meer mogelijk een dossier in te dienen.

Samen met het adviesbureau De Facto Image Building selecteren Trends en Kanaal Z opmerkelijke campagnes om het belang van communicatie én creativiteit in de HR sector in de verf te zetten.

Laat u zich inspireren door de cases van de genomineerden en winnaars van editie 2018.

HR Pioneer Internal Communication

Winnaar: UZ Brussel

Genomineerden: Bridgestone, Realdolmen, Aldi

HR Pioneer External Communication

Winnaar: Marbles

Genomineerden: OCMW, Scania Parts Logistics, Van Dievel Transport

De jury’s

In de 2 jury’s zijn een reeks experten verzameld, elk met hun expertise op een verschillend domein op het vlak van HR. De juryleden zijn professionals uit verschillende sectoren en verschillende bedrijven, groot, middelgroot of klein. Ze staan garant voor een onafhankelijke en onpartijdige selectie van zowel genomineerden als de winnaars.

De jury van de HR Pioneer Awards is samengesteld uit experts op vlak van HR-communicatie en –creatie. De jury van Trends Hr Manager of the Year is aangevuld met experts op vlak van human ressources en personeelsbeheer.

Trends HR Manager of the Year

Juryvoorzitter

Alain Mouton

Redacteur Trends en expert in human resources

Leden van de jury

Sébastien Buron

Journalist Trends-Tendances

Benoît Lison

Managing Partner Amrop

Fons Leroy

Gedelegeerd bestuurder VDAB

Bart Lambrechts

HR Director Carglass

Luc Wouters

Managing Partner Odgers Berndtson

Sophie Streydio

Group HR Director chez Puratos
Trends HR Manager of the Year 2017

Caroline Mancel

Adjunct-directeur-generaal Actiris

Pascale Simon

Heidrick & Struggles

Fabrice Enderlin

Trends HR Manager of the Year 2016

Peter Michiels

Chief HR & Internal Communications Officer, Elia en Trends HR Manager of the Year 2018

HR Pioneer

Leden van de jury

Joël Poilvache

Director Robert Half

Alain Mouton

Redacteur Trends en expert in human resources

Sébastien Buron

Journalist Trends-Tendances

Alex Coene

Netmanager Kanaal Z / Canal Z at Roularta Media Group

Pascale Simon

Heidrick & Struggles

De Genomineerden

Wie is HR Manager of the Year 2019?

De Belgian HR Awards worden op donderdag 26 september 2019 voor de zevende keer uitgereikt in The Event Lounge te Brussel op een gala-avond georganiseerd door de magazines Trends en Trends-Tendances, Kanaal Z en Canal Z.

Een jury samengesteld uit leden van de redacties van Trends en Trends-Tendances en van specialisten op vlak van human ressources selecteren uit een longlist de vijf genomineerden voor de titel van Trends HR Manager of the Year. Deze 4 finalisten zijn stuk voor stuk professionals met een sterke reputatie, gekozen op basis van criteria als strategisch en professioneel hr-management. Ook de mate waarin hun organisatie aandacht besteedt aan een performant talentmanagement speelt een rol. Uit deze 4 finalisten zal de jury tenslotte de opvolger selecteren van Chief HR & Internal Communications Officer bij Elia, de laureaat van vorig jaar.

Ontdek het portret van de 4 genomineerden

 

Hilde Haems

Chief HR officer
SD WORX

Danielle Knott

Chief Human Resources Officer
Carmeuse

Véronique Michiels

Directeur Organisatie & Talent
Argenta

Nico Van Wijk

HR Directeur
Infrabel

Programma

De exclusieve uitreiking van de Belgian HR Awards vindt plaats op donderdag 26 september 2019 in The Event Lounge te Brussel.

18.00 uur: Receptie
19.00 uur: Keynote speech by Jacques BUGHIN, Director McKinsey Global Institute & Senior Partner McKinsey & Company 
    Live pitching van de genomineerden en uitreiking van de HR Pioneer Awards.
    Presentatie van de genomineerden en uitreiking van de Trends HR Manager of the Year 2019
20.30 uur: Galadiner
21.30 uur: Open bar en networking

 

Dresscode: business

Praktische informatie

Datum en uur
Donderdag 26 september 2019, vanaf 18 uur

Plaats
The Event Lounge,
Generaal Wahislaan 16F,
1030 Brussel

Prijs
€ 250 (excl. 21% btw) per persoon – € 2.000 (excl. 21% btw) per tafel van 10 personen.
Na ontvangst van uw registratie sturen wij u een bevestigingsbrief en een factuur. Gelieve de factuur onmiddellijk te betalen. Uw deelname is definitief bevestigd na ontvangst van uw betaling.

Annulering
Als u verhinderd bent, kunt u zich laten vervangen door een collega. Bij annuleringen tot één week voor de datum van het evenement wordt een administratiekost van € 50 (excl. 21% btw) aangerekend. Na deze datum wordt het volledige bedrag aangerekend. Annuleringen dienen schriftelijk te gebeuren via post of e-mail. Bij gebrek aan een schriftelijke annulering is het volledige bedrag van de inschrijving verschuldigd.

Contact

Daisy Juvijns

Event Manager 
0475 89 66 47 
daisy.juvijns@roularta.be.

Mélanie Cramazou

 Project Manager 
02 702 47 26
melanie.cramazou@roularta.be

Sabine Baetens

Publicarto – sponsoring 
053 82 60 94 
sabine.baetens@publicarto.be

Partners